Klar Tale - lettlest avis

Om du har behov for en lettlest avis på nett, prøv www.klartale.no
Klar Tale er Norges eneste lettleste nyhetsavis og finnes også som papiravis. Større skrift og enkelt språk gjør avisen lettere å lese enn andre aviser.

Klar Tale er Norges eneste lettleste nyhetsavis. Større skrift og enkelt språk gjør avisen lettere å lese enn andre aviser. Avisen har både innenriks, utenriks, tema, kultur og sport i avisa. Klar Tale kommer ut hver torsdag i papirutgave. Den kan du abonnere på både i Norge og i utlandet. http://www.klartale.no/abonnement

På nettavisen klartale.no finner du alltid de viktigste nyhetene. De er enklere å lese enn andre nettaviser.  Du kan også få lest opp nyhetene (se fanen for innstillinger), få større skrift eller symboler når du leser. På klartale.no finner du også aktuelle bilder og meninger.